ГАДААД ХАРИЛЦАА, МАРКЕТИНГ ХАРИУЦСАН АЖИЛТАН

2023-10-30
Дууссан

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг
Ажлын байрны зорилго:
Компанийн гадаад харилцааны тасралтгүй үйл ажиллагааг хангах, харилцагч байгууллагатай хамтын ажиллагаагаа өргөжүүлэх, маркетингийн үйл ажиллагааны бодлого төлөвлөлтийг боловсруулах, зохион байгуулж хэрэгжүүлэх.

Ажлын байрны үндсэн чиг үүрэг:
1. Гадаад, дотоодын банк, санхүүгийн байгууллагуудтай харилцаа тогтоон, хөрөнгө оруулалтын сангуудад эх үүсвэр татах ажлыг зохион байгуулах
2. Маркетингийн дунд, богино хугацааны төлөвлөлтийг хийх, хэрэгжилтийг хангах;
3. Компанийн олон нийттэй харилцах сувгуудыг хөтлөх, компанийн төлөвлөгөө, тайланг эрх бүхий этгээдэд тайлагнаж, мэдээлэх ажлыг зохион байгуулах.

Ажлын байранд тавигдах шаардлага
• Бизнесийн удирдлага, хөрөнгө оруулалт, банк, санхүү, эдийн засгийн чиглэлээр Бакалавр зэрэгтэй.
• Хөрөнгө оруулалт, банк санхүүгийн байгууллагад 1-с дээш жил ажилласан туршлагатай.

Бүрдүүлэх материал:

• Төрийн албан хаагчийн анкет болон CV;
• Боловсролын диплом, хавсралтын хамт /хуулбар/;
• Иргэний үнэмлэх /хуулбар, e-mongolia/;
• Ажилд орохыг хүссэн өргөдөл /албан тушаалыг тодорхой бичих/.

Сонгон шалгаруулалтын материал хүлээн авах хугацаа:

Нээлттэй сонгон шалгаруулалтад оролцохыг хүссэн ажил горилогч Та холбогдох бичиг баримтаа цахимаар болон “Ди Би Эм ассет менежмент ҮЦК” ХХК-ийн байранд өөрийн биеэр авчирч өгөх боломжтой.
Анкет, материалыг 2023 оны 10 дугаар сарын 30-ны өдрийн 18:00 цаг хүртэл хүлээн авах ба эхний шалгаруулалтад тэнцсэн өргөдөл гаргагчтай холбоо барина. Бичиг баримт буцаан олгохгүй.

Материал хүлээн авах хаяг:

“Ди Би Эм ассет менежмент ҮЦК” ХХК
Монгол Улс, Улаанбаатар хот, Сүхбаатар дүүрэг, 1-р хороо, Энхтайваны өргөн чөлөө-19, 12 давхар, 1214 тоот.

Холбоо барих:

Утас : 7711-7977
Цахим шуудан: info@dbmamc.mn
Веб сайт: http://www.dbmamc.mn/

Захиргааны мэргэжилтэн

2023-06-30
Дууссан

Таныг “Ди Би Эм ассет менежмент ҮЦК” ХХК-ийн Захиргааны мэргэжилтний ажлын байрны сонгон шалгаруулалтад урьж байна. Манай компани эдийн засгийг өсөлтийг дэмжсэн нийгэм, эдийн засгийн ач холбогдолтой томоохон төслүүдийг санхүүжүүлэх зорилго бүхий төрөлжсөн сангуудыг үүсгэн байгуулах, удирдах чиг үүрэгтэй компани юм.

АЖЛЫН БАЙРНЫ ҮНДСЭН ЧИГ ҮҮРЭГ:

Компанийн боловсон хүчнийг чадавхжуулах, хөгжүүлэх, хүний нөөцийн хөгжил, сургалтын нэгдсэн бодлогыг тодорхойлох, хүний нөөцийн баримт бичгийн бүрдүүлэлт хийх, компанийн архив, албан хэрэг хөтлөлтийн үйл ажиллагааг батлагдсан стандартын дагуу хөтлөн явуулах, мэдээ, мэдээллээр хангах, иргэд, байгууллага, ажилтнаас гаргасан өргөдөл, санал гомдлыг хүлээн авч бүртгэн холбогдох газар, нэгж, албан тушаалтанд шилжүүлэх, биелэлтийг хуулийн хугацаанд гарган удирдлагад тайлагнах.

ТАВИГДАХ ШААРДЛАГА:


• Бизнесийн удирдлага, банк санхүү, эрх зүйн чиглэлээр бакалавр болон түүнээс дээш зэрэгтэй;
• Бизнесийн удирдлага, захиргаа удирдлагын чиглэлээр мэргэшсэн;
• Банк санхүү, бизнес, төрийн байгууллагад 1-ээс дээш жил ажиллаж байсан туршлагатай;
• Хэл зүй, найруулга зүйн өндөр чадвартай, албан бичиг, тушаал шийдвэрийн зөв бичих дүрмийн болон найруулга зүйн эцсийн боловсруулалтыг хийх, баримт бичиг боловсруулах өндөр чадвартай;
• Мэргэжлийн болон холбогдох судалгаа, шинжилгээ хийх, боловсруулах чадвартай;
• Англи хэлний ярианы болон бичгийн ахисан түвшний мэдлэгтэй байх шаардлагыг тус тус тавьж байна..

БҮРДҮҮЛЭХ МАТЕРИАЛ:


• Төрийн албан хаагчийн анкет болон CV;
• Боловсролын диплом, хавсралтын хамт /хуулбар/;
• Иргэний үнэмлэх /хуулбар, e-mongolia/;
• Ажилд орохыг хүссэн өргөдөл /албан тушаалыг тодорхой бичих/.

СОНГОН ШАЛГАРУУЛАЛТЫН МАТЕРИАЛ ХҮЛЭЭН АВАХ ХУГАЦАА:


Нээлттэй сонгон шалгаруулалтад оролцохыг хүссэн ажил горилогч та холбогдох бичиг баримтаа цахимаар болон "Ди Би Эм ассет менежмент ҮЦК" ХХК-ийн байранд өөрийн биеэр авч ирж өгөх боломжтой.
Анкет, материалыг 2023 оны 06 сарын 30-ны өдрийн 18:00 цаг хүртэл хүлээн авах ба эхний шалгаруулалад тэнцсэн өргөдөл гаргагчтай холбоо барина. Бичиг баримт буцаан олгогдохгүй.

МАТЕРИАЛ ХҮЛЭЭН АВАХ ХАЯГ:

"Ди Би Эм ассет менежмент ҮЦК" ХХК
Хаяг: Монгол Улс, Улаанбаатар хот, Сүхбаатар дүүрэг, 1-р хороо, Энхтайваны өргөн чөлөө-19, 12 давхар 1214 тоот.

ХОЛБОО БАРИХ:


Утас : 77117977
И-мэйл: info@dbmamc.mn
Веб сайт: http://www.dbmamc.mn/

Нээлттэй сонгон шалгаруулалт зарлагдсан огноо 2023 оны 06 сарын 05-ны өдөр

Комплайнсын мэргэжилтэн

2023-06-30
Дууссан


АЖЛЫН БАЙРНЫ ҮНДСЭН ЧИГ ҮҮРЭГ:

Байгууллагын өдөр тутмын үйл ажиллагаа нь Монгол Улсын хууль тогтоомж, Олон улсын гэрээ, стандарт, компанийн дотоод дүрэм журамтай нийцэж байгаа эсэхэд хяналт тавьж, нийцүүлэх ажиллагааг зохион байгуулах, хууль тогтоомжийг хэрэгжүүлэхэд байгууллагын газар, хэлтэс, нэгжид дэмжлэг үзүүлэх, комплаенсын зарчмыг хэрэгжүүлэх, бэхжүүлэх.


ТАВИГДАХ ШААРДЛАГА:

1. Бизнесийн удирдлага, хууль эрх зүй, банк санхүү, эдийн засгийн чиглэлээр бакалавр болон түүнээс дээш зэрэгтэй;
2. Санхүү, нягтлан бодох бүртгэл, хууль, аудит, дотоод хяналт шалгалт, комплаенсын чиглэлээр мэргэшсэн байх;
3. Асуудлыг задлан шинжлэх, нэгтгэн дүгнэх, шуурхай ажиллах болон багаар эсхүл бие даан ажиллах, хариуцлага хүлээх чадвартай;
4. Англи хэлний ахисан түвшний мэдлэгтэй.

БҮРДҮҮЛЭХ БАРИМ БИЧИГ:

1. Ажилд орохыг хүссэн өргөдөл /албан тушаалыг бичих/;
2. Төрийн албан хаагчийн анкет /2022 оны/;
3. Товч намтар /CV/;
4. Боловсролын дипломын нотариатаар баталгаажуулсан хуулбар;
5. Иргэний үнэмлэхийн лавлагаа /E-Mongolia/;
6. Нийгмийн даатгалын шимтгэл төлөлтийн лавлагаа /E-Mongolia/;
7. Өмнө ажиллаж байсан байгууллагын тодорхойлолт.

СОНГОН ШАЛГАРУУЛАЛТЫН МАТЕРИАЛЫГ ХҮЛЭЭН АВАХ ХУГАЦАА:

Нээлттэй сонгон шалгаруулалтад оролцохыг хүссэн ажил горилогч Та холбогдох бичиг баримтаа цахимаар болон “Ди Би Эм ассет менежмент ҮЦК” ХХК-ийн байранд өөрийн биеэр авчирч өгөх боломжтой.


Анкет, материалыг 2023 оны 06 дугаар сарын 30-ны өдрийн 18:00 цаг хүртэл цахимаар хүлээн авах ба эхний шалгаруулалтад тэнцсэн өргөдөл гаргагчтай холбоо барих болно. Бичиг баримт буцаан олгохгүй. МАТЕРИАЛ ХҮЛЭЭН АВАХ ХАЯГ:

"Ди Би Эм ассет менежмент ҮЦК" ХХК


Хаяг: Монгол Улс, Улаанбаатар хот, Сүхбаатар дүүрэг, 1-р хороо, Энхтайваны өргөн чөлөө-19, 12 давхар 1214 тоот. ХОЛБОО БАРИХ:
Утас : 77117977
И-мэйл: oyundari@dbmamc.mn , info@dbmamc.mn
Веб сайт: http://www.dbmamc.mn/

Нээлттэй сонгон шалгаруулалт зарлагдсан огноо 2023 оны 06 сарын 23-ны өдөр

Certified public accountant

2023-06-30
Дууссан

PIU - Eco-district and Affordable Housing Fund (EDAF)

VACANCY ANNOUNCEMENT 

Objective and Purpose of the Assignment

The Government of Mongolia has received financing from the Asian Development Bank (ADB), Green Climate Fund (GCF) and High-Level Technology Fund (HLT) toward the cost of the Ulaanbaatar Green Affordable Housing and Resilient Urban Renewal Project (AHURP). The objective of the project is to transform the highly climate-vulnerable and heavily polluting peri-urban areas of Ulaanbaatar (ger areas) into low-carbon, climate resilient and affordable eco-districts. More information about the project can be obtained from https://www.adb.org/projects/49169-002/main.

The Municipality of Ulaanbaatar (MUB) will act as Executing Agency, with responsibility for implementation supported by one Project Management Office (PMO) and one Project Implementation Unit (PIU). The “DBM asset management SC” LLC (DBM-AMC) will serve as PIU and will be responsible for the establishment and management of the Eco-district and Affordable Housing Fund (EDAF) and the implementation of the FIL component of the project.

CERTIFIED PUBLIC ACCOUNTANT

A. Scope of work

The Certified Public Accountant will be responsible for carrying out overall accounting, financial management and disbursement activities of the project under the supervision of the Fund manager and ensure that financial management and disbursement procedures are conducted in accordance with the policies and procedures of the Government of Mongolia (GOM) and ADB. The Accountant will report to fund manager, and if applicable, MUB, Ministry of Finance (MOF) and ADB. Required inputs are 72 person-months on a full-time basis and the contract will established on a yearly basis.

B. Detailed Tasks and/or Expected Output

The Certified Public Accountant will report to the Fund manager and perform following duties, but not limited to these only:
(i) Efficiently execute financial procedures and processes and ensure proper management and disbursement of the project funds following a sound accounting, budgeting, financial control and audit procedures in line with policies and procedures of ADB and GOM;
(ii) Design an appropriate debt instrument disbursement procedure, providing advice and guidance in enhancing the capacity of PIU in achieving development results of the project and monitoring the adequacy of PIU internal control and accounting capability;
(iii) Undertake the setting up of proper financial management system and application of budgeting, book keeping, financial planning and reporting;
(iv) Assist and support the PIU in preparing tables of cost estimates, allocations, and withdrawal of loan proceeds, planned contract award and disbursement S-curve;
(v) Ensure that the project’s Financial management action plan is implemented and updated as needed based on the project’s implementation progress;
(vi) Prepare budgets and projections in line with project planned activities, and update the budget based on revised project activities to ensure the budget is realistic reflection of planned activities
(vii) Maintain the project bank account(s) and ensure all financial transactions are booked and recorded timely and accurately and prepare and compile financial reports that are compliance rules and procedures of GOM and ADB;
(viii) Prepare withdrawal applications, statement of expenditure and supporting documents in accordance with ADB disbursement guidelines and the government procedures;
(ix) Monitor the project expenditures, prepare and consolidate all request for payments based on review and control of all payment documents, invoices, and supporting documents and carry out the process of approval for payment release;
(x) Prepare periodic financial statements and reports under IFRS and in accordance with Mongolian law and regulations for internal and external audits, and take prompt remedial actions in respect to irregularities detected by the Auditor;
(xi) Ensure that all documents, information, and supporting materials are kept in safe custody and are readily made available to the ADB and the auditors;
(xii) Ensure compliance with the financial covenants of the project;
(xiii) Provide any other FM-related support not mentioned above, but related to the project, as assigned by the Fund manager and executive management;

C. Output/deliverables

• Periodic (monthly, quarterly, yearly) financial reports, financial and disbursement plans and other necessary financial management documents;

D. Required Qualifications, Skills, Expertise and Experience

• Minimum of Bachelor’s degree in accounting, finance, public finance management or related fields; (preferable if candidate is a holder/candidate of CPA or ACCA program);
• At least 5 years of practical experience in investment evaluation, project assessment, project accounting and financial management;
• Demonstrative work experience in project financial management with ADB or other international development organizations;
• A solid understanding of project implementation policies and procedures adhered by the Government and ADB;
• Excellent communication, interpersonal and team work skills;
• Strong oral and written Mongolian and English proficiency;

Application Submission Procedure:

Interested candidate should submit an application consisting of the following documents, prepared in English and Mongolian language:

• Cover letter explaining the reasons for applying to the position, describing how the candidate’s qualification, skills and work experiences meet the selection criteria
• Curriculum Vitae
• Two reference letters from previous employers, and
• Notarized copies of all diplomas and certificates;

All documents should be enclosed in a sealed envelope that indicates the applied position, and delivered to the below address by 18:00 PM on 30 June 2023.

Attn: Javkhlan Munkhtur, DBM Asset Management Address: DBM asset management LLC, unit 1214, 12th floor, Sukhbaatar District, Peace Avenue 19 Ulaanbaatar Mongolia
telephone: 77117977

Please note that the submitted documents will not be returned to the applicants. Only short-listed candidates will be contacted.

This vacancy is announced on 23 June 2023.

Захиргаа, хүний нөөцийн нэгжийн захирал

2023-06-30
Дууссан

Таныг “Ди Би Эм ассет менежмент ҮЦК” ХХК-ийн Захиргааны мэргэжилтний ажлын байрны сонгон шалгаруулалтад урьж байна.
Манай компани эдийн засгийг өсөлтийг дэмжсэн нийгэм, эдийн засгийн ач холбогдолтой томоохон төслүүдийг санхүүжүүлэх зорилго бүхий төрөлжсөн сангуудыг үүсгэн байгуулах, удирдах чиг үүрэгтэй компани юм.

АЖЛЫН БАЙРНЫ ҮНДСЭН ЧИГ ҮҮРЭГ:

Компанийн санхүүгийн бодлогыг боловсруулах, хэрэгжүүлэх, хяналт тавих, компанийг чадварлаг хүний нөөцөөр хангах, хүний нөөцийн хөгжил, сургалтын нэгдсэн бодлогыг тодорхойлох, хөдөлмөрийн харилцааг зохицуулж, хяналт тавих, ажилтнуудыг идэвхижүүлэх, хөгжүүлэх, компанийн архив, албан хэрэг хөтлөлтийн үйл ажиллагааны хэвийн байдалд хяналт тавих, техник, программ хангамжийн хэвийн үйл ажиллагаа болон мэдээллийн аюулгүй байдлыг хангах, компанийн өдөр тутмын үйл ажиллагааг хэвийн, жигд явуулахад шаардлагатай аж ахуйн үйлчилгээг хариуцан ажиллах, компанийн хэрэгцээнд шаардагдах бараа, ажил, үйлчилгээ худалдан авах үйл ажиллагааг зохих хууль, журмын дагуу зохион байгуулах, тайлагнах, хэрэгжилтийг хангаж ажиллах.

ТАВИГДАХ ШААРДЛАГА:

• Бизнесийн удирдлага, төрийн удирдлага, банк санхүүгийн чиглэлээр бакалавр болон түүнээс дээш зэрэгтэй;
• Бизнесийн удирдлага, захиргаа удирдлагын чиглэлээр мэргэшсэн;
• Банк санхүү, бизнес, төрийн байгууллагад 5-аас доошгүй жил ажилласан, үүнээс 3-аас доошгүй жил удирдах албан тушаал эрхэлж байсан туршлагатай;
• Үнэт цаасны зах зээлийн тухай хуулийн 69.2-д заасан мэргэжлийн холбооноос үнэт цаасны зах зээл дээр хөрөнгө оруулалтын чиглэлээр ажиллах эрх авсан байх;
• Компанийн тухай хууль, тогтоомж болон компанийн засаглалын зарчмын талаар өндөр мэдлэгтэй, зохих сургалтанд хамрагдсан байх;
• Өөр компани, байгууллагад ажил, албан тушаал хавсран эрхлэхийг хориглоно;
• Ял шийтгэлгүй;
• Зээл, батлан даалт, баталгааны гэрээгээр хүлээсэн хугацаа хэтэрсэн зээл өргүй байх;
• Сүүлийн 5 жилд зөрчлийн улмаас тусгай зөвшөөрөл нь хүчингүй болсон санхүүгийн зах зээлд оролцогч мэргэжлийн байгууллагад төлөөлөн удирдах зөвлөлийн дарга, гишүүн, гүйцэтгэх удирдлагад ажиллаагүй байх;
• Ажилтнуудыг сэдэлжүүлэх, гүйцэтгэлийг хангуулах, багаар ажиллах, зөрчилдөөнийг зохицуулах, удирдан зохион байгуулах, хариуцлага хүлээх чадвартай;
• Мэргэжлийн болон холбогдох судалгаа, шинжилгээ хийх, боловсруулах чадвартай;
• Англи хэлний ярианы болон бичгийн ахисан түвшний мэдлэгтэй байх шаардлагыг тус тус тавьж байна.

БҮРДҮҮЛЭХ МАТЕРИАЛ:

• Төрийн албан хаагчийн анкет болон CV;
• Боловсролын диплом, хавсралтын хамт /хуулбар/;
• Иргэний үнэмлэх /хуулбар, e-mongolia/;
• Ажилд орохыг хүссэн өргөдөл /албан тушаалыг тодорхой бичих/.

СОНГОН ШАЛГАРУУЛАЛТЫН МАТЕРИАЛ ХҮЛЭЭН АВАХ ХУГАЦАА:

Нээлттэй сонгон шалгаруулалтад оролцохыг хүссэн ажил горилогч Та холбогдох бичиг баримтаа цахимаар болон “Ди Би Эм ассет менежмент ҮЦК” ХХК-ийн байранд өөрийн биеэр авчирч өгөх боломжтой.
Анкет, материалыг 2023 оны 06 дугаар сарын 30-ны өдрийн 18:00 цаг хүртэл хүлээн авах ба эхний шалгаруулалтад тэнцсэн өргөдөл гаргагчтай холбоо барина. Бичиг баримт буцаан олгохгүй.

МАТЕРИАЛ ХҮЛЭЭН АВАХ ХАЯГ:

“Ди Би Эм ассет менежмент ҮЦК” ХХК
Монгол Улс, Улаанбаатар хот, Сүхбаатар дүүрэг, 1-р хороо, Энхтайваны өргөн чөлөө-19, 12 давхар, 1214 тоот.

ХОЛБОО БАРИХ:

Утас : 7711-7977
Цахим шуудан: info@dbmamc.mn
Веб сайт: http://www.dbmamc.mn/

Төлөөлөн удирдах зөвлөлийн нарийн бичгийн дарга

2023-01-26
Дууссан

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг:

• Компанийн засаглалын зарчим болон ТУЗ-ийн төлөвлөгөөнд өөрчлөлт оруулах санал, засаглалыг сайжруулах төлөвлөгөө, журмын төсөл боловсруулж компанийн ТУЗ-д оруулах;

• Компанийн засаглалын бодлогын чиглэлээр олон улсын болон өөрийн эх орны хэмжээнд хэрэгжиж буй компанийн засаглалын шинэтгэлийг судлах болон ТУЗ, гүйцэтгэх удирдлагагыг мэдээллээр хангах;

• Олон нийтэд ил болгох компанийн мэдээллийг хуульд заасан арга хэрэгсэлээр хүргэх асуудлыг хариуцах;

• Компанийн нууц мэдээллийн аюулгүй байдлыг хангаж ажиллах;

• ХЭХ болон ТУЗ-ийн хурлыг зарлан зохион байгуулах, хуралтай холбоотой бусад ажлыг зохион байгуулах;

• Хууль тогтоомж, дүрэм журмын хэрэгжилтийг хангах чиглэлээр анхаарч, хяналт тавьж ажиллах;

• Удирдаж буй сангийн хөрөнгө оруулагч, хувьцаа эзэмшигч, ТУЗ, түүний дэргэдэх хороод, гүйцэтгэх удирдлага, бусад салбар нэгжийн хоорондын мэдээлэл солилцооны үр дүнтэй байдлыг хангах.

Ажлын байранд тавигдах шаардлага:

• Дээд боловсролтой;

• Нарийн бичгийн даргын үүрэг хариуцлагыг гүйцэтгэхэд шаардлагатай ажлын туршлага болон мэргэжлийн ур чадвартай байх;

• Компанийн тухай хууль тогтоомж болон компанийн засаглалын зарчмын талаар өндөр мэдлэгтэй, зохих сургалтанд хамрагдсан байх;

• Компанийн засаглалын чиглэлээр сургалтад хамрагдаж, гэрчилгээ авсан байна;

• Банк, санхүү, нягтлан бодох бүртгэл, эдийн засаг, хууль, эрх зүйн болон Санхүүгийн зохицуулах хорооноос хүлээн зөвшөөрөгдсөн бусад мэргэжлийн чиглэлээр их, дээд сургууль төгссөн байх;

• Санхүүгийн салбарт 2-аас доошгүй жил ажилласан байх; /

• Компанийн болон удирдаж буй сан, ТУЗ-ийн гишүүдийн холбогдох этгээд биш, компанийн томоохон хувьцаа эзэмшигчээс хараат бус байх;

• Өөр компани, байгуллагад ажил, албан тушаал хавсран эрхлэхийг хориглоно;

• Ял шийтгэлгүй байх;

• Зээл, батлан даалт, баталгааны гэрээгээр хүлээсэн хугацаа хэтэрсэн зээл өргүй байх;

• Сүүлийн 5 жилд зөрчлийн улмаас тусгай зөвшөөрөл нь хүчингүй болсон санхүүгийн зах зээлд оролцогч мэргэжлийн байгууллагад төлөөлөн удирдах зөвлөлийн дарга, гишүүн, гүйцэтгэх удирдлагад ажиллаагүй байх;

• Үнэт цаасны зах зээлийн тухай хуулийн 69.2-д заасан мэргэжлийн холбооноос үнэт цаасны зах зээл дээр хөрөнгө оруулалтын чиглэлээр ажиллах эрх авсан байх.

Бүрдүүлэх баримт бичиг:

• Ажилд орохыг хүссэн өргөдөл (албан тушаалыг тодорхой бичих);

• Анкет (төрийн албан хаагчийн);

• Товч намтар (CV);

• Компанийн эрх бүхий албан тушаалтан болон хувьцааны хяналтын багц эзэмшигчийн холбогдох этгээд биш болох тухай өөрийн гаргасан тодорхойлолт;

• Иргэний үнэмлэхийн лавлагаа (E-Mongolia);

• Боловсролын диплом, хавсралтын хамт (хуулбар);

• Иргэний эрүүгийн хариуцлага хүлээж байгаа эсэх тухай тодорхойлолт;

• Засаглалын гэрчилгээ;


Баримт бичгийг 2023 оны 1 дүгээр сарын 25-ны өдрийн 17:30 цаг хүртэл хүлээн авах ба эхний шалгаруулалтанд тэнцсэн өргөдөл гаргагчтай холбоо барина. Баримт бичиг буцаан олгохгүй.

PIU Finance Risk Specialist

2022-09-26
Дууссан

Project Implementation Unit

VACANCY ANNOUNCEMENT 

Objective and Purpose of the Assignment

The Government of Mongolia has received financing from the Asian Development Bank (ADB), Green Climate Fund (GCF) and High-Level Technology Fund (HLT) toward the cost of the Ulaanbaatar Green Affordable Housing and Resilient Urban Renewal Project (AHURP). The objective of the project is to transform the highly climate-vulnerable and heavily polluting peri-urban areas of Ulaanbaatar (ger areas) into low-carbon, climate resilient and affordable eco-districts. More information about the project can be obtained from https://www.adb.org/projects/49169-002/main.

The Municipality of Ulaanbaatar (MUB) will act as Executing Agency, with responsibility for implementation supported by one Project Management Office (PMO) and one Project Implementation Unit (PIU). The “DBM asset management SC” LLC (DBM-AMC) will serve as PIU and will be responsible for the establishment and management of the Eco-district and Affordable Housing Fund (EDAF) and the implementation of the FIL component of the project.    

I. FINANCE RISK SPECIALIST

A. Scope of work

The Finance Risk Specialist/Analyst will be responsible for carrying out overall financial and investment risk management activities of the project under the supervision of the Fund manager and ensure that risk management and compliance operation is conducted in accordance with the policies and procedures of the Government of Mongolia (GOM) and ADB. The Finance Risk Specialist/Analyst will report to fund manager, and if applicable, MUB, Ministry of Finance (MOF) and ADB. 

B. Detailed Tasks and/or Expected Output

The Finance Risk Specialist/Analyst will report to the Fund manager and perform following duties, but not limited to these only:

(i) develop the existing risk management practices and ensure greater coordination and more focused risk management across the PIU and EDAF; designing and implementing an overall risk management process for the PIU, which includes an analysis of the financial impact on the PIU and EDAF when risks occur and establishing the level of risk, the PIU are willing to take;

(ii) developing the financial models, payment schedules and risk evaluation of the green bond contracts to be established with qualified commercial banks;

(iii) ensure that EDAF’s operations are adhering to prudential requirements, relevant laws, rules and regulations, provide expert analysis and proposals for risk management and mitigation, provide consistent reports to the fund manager and fund shareholders;

(iv) conducting the due diligence, financial assessment and cash flow analysis of the financial capacity of building developers in accordance with PAM; 

(v) conduct due diligence, risk analysis and assessments on real estate, mortgage loans, land valuations.

(vi) assist the finance, investment and compliance experts foreseen under the Sustainable Green Finance Support consulting package to identify project risks and set up a risk management system /RMS/ to be used during the implementation; 

(vii) ensure that the project’s risk management plan is implemented and updated as needed based on the project’s implementation progress; and prepare periodic updates to the risk managements plan under the guidance of the MUB, ADB and Steering Committee and undertake the relevant approval processes for finalization and constantly report to the project stakeholders; 

(viii) undertake the setting up of financial and risk management system and application of investment portfolio management and risk management planning and reporting and have responsibility for compiling and preparing the program financial and risk management progress reports as required by ADB; 

(ix) provide relevant inputs to the formulation of the project implementation documents;

(x) ensure that the project’s financial and risk management action plan is implemented and updated as needed based on the project’s implementation progress;  

(xi) ensure compliance with the financial covenants of the project and reviewing any new major contracts or internal business proposals and building risk awareness amongst staff by providing support and training within the PIU;

(xii) provide any other risk management related support not mentioned above, but related to the project, as assigned by the Fund manager and executive management; 

C. Output/deliverables

  • Periodic (monthly, quarterly, yearly) financial reports, financial and disbursement plans and other necessary financial management documents;

  • Required Qualifications, Skills, Expertise and Experience

  • Minimum of Bachelor’s degree in finance, banking and other relevant disciplines; (preferable if candidate is a holder/candidate of FRM, CFA program)

  • Minimum of 5 years relevant experience to project implementation, risk management, financial administration, and other related work experience;

  • At least 3 years of practical experience in project management or risk management-related work experience in projects financed by ADB and other international financial institutions;

  • Experience working to regulatory and project deadlines and maintaining effective strategic partnerships with key stakeholders, internal and external;

  • Strong background in and understanding of the governance and compliance obligations of the investment and asset management companies and a solid understanding of project implementation policies and procedures adhered by the Government of Mongolia and ADB;

  • Strong commercial and financial awareness in the planning of large-scale complex and varied portfolio.

  • Excellent communication, interpersonal and team work skills; and

  • Strong oral and written Mongolian and English proficiency

Application Submission Procedure:

Interested candidate should apply consisting of the following documents, prepared in English and Mongolian language:

  • Cover letter explaining the reasons for applying to the position, describing how the candidate’s qualification, skills and work experiences meet the selection criteria

  • Curriculum Vitae

  • Two reference letters from previous employers, and

  • Notarized copies of all diplomas and certificates;

All documents should be enclosed in a sealed envelope that indicates the applied position, and delivered to the below address by 9:00 AM on September 26th, 2022.

Attn: Khulan Enkhtaivan, Investor Relations Specialist, “DBM Asset Management SC” LLC

Address: Sukhbaatar District, Peace Avenue 19, Ulaanbaatar, Mongolia                      

Please note that the submitted documents will not be returned to the applicants. Only short-listed candidates will be contacted.    

Kомплаенсын мэргэжилтэн

2022-09-16
Дууссан

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг:

Kомплаенсын мэргэжилтэн нь Төлөөлөн удирдах зөвлөлийн шууд удирдлаган дор (i) салбарын хууль тогтоомж, зохицуулагч байгууллагаас мөрдүүлсэн дүрэм, журам, компанийн болон сангийн дүрэм, журмын хэрэгжилтийг хангах, (ii) компанийн болон сангийн дүрэм журмуудыг хууль тогтоомжид нийцүүлэн боловсруулах, тэдгээрийн уялдааг хангуулах, (iii) компанийн болон сангийн үйл ажиллагааг хууль тогтоомж, дүрэм журам, засаглалын зарчимд нийцүүлэх, (iv) комплаенсын үйл ажиллагааны олон улсын жишгийг судалж хэрэгжүүлэх, олон улсын стандартд нийцүүлэх, боловсронгуй болгох үндсэн чиг үүргийг хэрэгжүүлнэ.

Ажлын байранд тавигдах шаардлага:

• Бизнесийн удирдлага, санхүү, эдийн засаг, хууль, эрх зүйн дээд боловсролын бакалавр болон түүнээс дээш зэрэгтэй байх;

• Гадаадын эсхүл өөрийн орны хууль, санхүүгийн зах зээлд 3-аас доошгүй жил ажилласан туршлагатай байх; /Гадаадын Хөрөнгө оруулалтын сан эсхүл Хөрөнгийн удирдлагын компанид ажиллаж байсан бол давуу тал болно./

• Үнэт цаасны зах зээлийн тухай хуулийн 69.2-д заасан мэргэжлийн холбооноос үнэт цаасны зах зээл дээр хөрөнгө оруулалтын чиглэлээр ажиллах эрх авсан байх;

• Багаар ажиллах ур чадвартай байх; 

• Харилцааны өндөр соёлтой, идэвх санаачлагатай байх;

• Монгол болон Англи хэлээр бичгийн болон ярианы чадвартай байх.

Бүрдүүлэх баримт бичиг:

• Төрийн албан хаагчийн анкет болон CV;

• Цээж зураг /4х6см хэмжээтэй, 2 хувь/;

• Боловсролын диплом, хавсралтын хамт /нотариатаар баталгаажуулсан хуулбар/;

• Иргэний үнэмлэх /хуулбар/;

• Ажилд орохыг хүссэн өргөдөл;

• Оршин суугаа хорооны тодорхойлолт;


Баримт бичгийг 2022 оны 9 дүгээр сарын 16-ны өдрийн 17:30 цаг хүртэл хүлээн авах ба эхний шалгаруулалтанд тэнцсэн өргөдөл гаргагчтай холбоо барина.  Баримт бичиг буцаан олгохгүй.     

"Ди Би Эм ассет менежмент ҮЦК" ХХК - Комплаенсын мэргэжилтэн (zangia.mn)

Захиргаа, хүний нөөцийн мэргэжилтэн

2022-08-19
Дууссан

Захиргаа, хүний нөөцийн нэгж

Гүйцэтгэх чиг үүрэг: Компанийн боловсон хүчнийг чадавхжуулах, хөгжүүлэх, хүний нөөцийн хөгжил, сургалтын нэгдсэн бодлогыг тодорхойлох, компанийн архив, албан хэрэг хөтлөлтийн үйл ажиллагааг батлагдсан стандартын дагуу хөтлөн явуулах, иргэд, байгууллага, ажилтнаас гаргасан өргөдөл, санал гомдлыг хүлээн авч бүртгэн холбогдох газар, нэгжүүдэд шилжүүлэх, биелэлтийг гарган удирдлагад тайлагнах, бүх түвшний ажилтныг архив, албан хэрэг хөтлөлтийн мэдээллээр хангах.

Ажлын байранд тавигдах шаардлага:

  • Санхүү, эдийн засаг, бизнесийн удирдлага, эрх зүйн чиглэлээр бакалавр болон түүнээс дээш зэрэгтэй;

  • Банк, санхүүгийн байгууллагад мэргэжлээрээ 1-ээс дээш жил ажиллаж байсан туршлагатай;

  • Хэлзүй,  найруулга зүйн өндөр чадвартай, албан бичиг, тушаал шийдвэрийн зөв бичих дүрмийн болон найруулга зүйн эцсийн боловсруулалтыг хийх, баримт бичиг боловсруулах өндөр чадвартай;

  • Англи хэлний ахисан, дунд түвшний мэдлэгтэй;

  • Ажилтнуудыг зөвлөгөө заавраар хангаж, арга зүйн туслалцаа үзүүлэх, багаар ажиллах ур чадвартай байх шаардлагыг тус тус тавьж байна.

Бүрдүүлэх баримт бичиг:

  • Төрийн албан хаагчийн анкет болон CV;

  • Боловсролын диплом, хавсралтын хамт /хуулбар/;

  • Иргэний үнэмлэх /хуулбар/; 

  • Ажилд орохыг хүссэн өргөдөл /албан тушаалыг тодорхой бичих/ 

Анкет, материалыг 2022 оны 08 дугаар сарын 19-ний өдрийн 17:30 цаг хүртэл хүлээн авах ба эхний шалгаруулалтад тэнцсэн өргөдөл гаргагчтай холбоо барина. Бичиг баримт буцаан олгохгүй. 

И-мейл: info@dbmamc.mn

Утас: 99144888; 88886032

Хуульч

2020-04-15
Дууссан

Үйл ажиллагааны нэгж

dbmamc.mn

PIU Finance Risk Specialist

2020-04-10
Дууссан

Project Implementation Unit

dbmamc.mn

dbmamc.mn

PIU Legal Counsel

2020-04-10
Дууссан

Project Implementation Unit

dbmamc.mn

dbmamc.mn

Хүний нөөцийн мэргэжилтэн

2020-02-28
Дууссан

Үйл ажиллагааны нэгж

Таныг “Ди Би Эм ассет менежмент ҮЦК” ХХК-ийн Хүний нөөц, бичиг хэргийн ажилтны байранд урьж байна. Манай компани эдийн засгийн өсөлтийг дэмжсэн нийгэм, эдийн засгийн ач холбогдолтой томоохон төслүүдийг санхүүжүүлэх зорилго бүхий төрөлжсөн сангуудыг үүсгэн байгуулах, удирдах чиг үүрэгтэй компани юм.

1. Ажлын байрны үндсэн чиг үүрэг: Хөдөлмөрийн тухай хууль болон холбогдох бусад тогтоомж, Компанийн дүрэм, журам, чиг үүргийн хүрээнд компанийн үнэ цэнэ, туршлага нь чадварлаг боловсон хүчнээс хамаардаг болохыг ухамсарлан, компанийн боловсон хүчнийг чадваржуулах, хөгжүүлэх стратеги зорилтын хүрээнд хүний нөөцийн хөгжил, сургалт, нэгдсэн бодлогыг тодорхойлж ажиллана. 

2. Ажлын байрны шаардлага:

     •   Төрийн албан хаагчийн анкет /зурагтай/;

     •   Тохиромжтой этгээдийн тодорхойлолт /СЗХ-ны 2019 оны 04 дүгээр тогтоолоор баталсан “ҮЦЗЗ-ийн зохицуулалттай үйл ажиллагааны багц дүрэм”-ийн 1 дүгээр хавсралтаар баталсан ҮЦЗЗ-д зохицуулалттай үйл ажиллагаа эрхлэх тусгай зөвшөөрлийн журам”-ын 6 дугаар дугаар хавсралт/;

     •   Эрх бүхий албан тушаалтан болон бусад боловсон хүчний тодорхойлолт /СЗХ-ны 2019 оны 4 дүгээр тогтоолоор баталсан “ҮЦЗЗ-ийн зохицуулалттай  үйл ажиллагааны багц дүрэм”-ийн 1 дүгээр хавсралтаар баталсан ҮЦЗЗ-д зохицуулалттай үйл ажиллагаа эрхлэх тусгай зөвшөөрлийн журам”-ын 7 дугаар  дугаар хавсралт/;

     •   Боловсролын диплом, хавсралтын хуулбар;

     •   Иргэний үнэмлэхний хуулбар, оршин суугаа газрын тодорхойлолт;

     •   Ажилд орохыг хүссэн өргөдөл;

     •   Цээж зураг /2 хувь/

     •   Ажил байдлын тодорхойлолт / өмнө ажиллаж байсан газрын/.

3. Бүрдүүлэх баримт бичиг:

     •   Хүний нөөцийн удирдлагаар бакалавр түүнээс дээш зэрэгтэй;

     •   Гурваас доошгүй жил мэргэжлээрээ ажилласан туршлагатай;

     •   Албан бичиг төлөвлөх, боловсруулах чадвартай;

     •   Асуудалд дүн шинжилгээ хийх, дүгнэлт гаргах, шийдвэрлэх чадвартай;

     •   Англи хэлний зохих түвшний мэдлэгтэй;

     •   MS office-ийн орчны програмууд болон интернэт, электрон шуудан ашиглалтын хэрэглээний програмуудыг эзэмшсэн;

     •   Компанийн бизнесийн болон үйл ажиллагааны нууц, хувь хүний нууцыг хадгалах чадвартай;

     •   Багаар ажиллах ур чадвартай;

     •   Үнэт цаасны зах зээлийн тухай хуулийн 69.2-т заасан мэргэжлийн холбооноос үнэт цаасны зах зээл дээр хөрөнгө оруулалтын чиглэлээр ажиллах эрх  авсан;

     •   Бусад байгууллагад үндсэн ажилтнаар давхар ажил, хөдөлмөр эрхэлдэггүй, өөр зохицуулалттай этгээдийн 5 хувь ба түүнээс дээш хувийг эзэмшдэггүй;

     •   Зээл, батлан даалт, баталгааны гэрээгээр хүлээсэн хугацаа хэтэрсэн зээлийн өргүй;

     •   Ял шийтгэлгүй байх.

Анкет, материалыг 2020 оны 2-р сарын 28-ны өдрийн 17:00 цаг хүртэл info.amc@dbm.mn цахимаар хүлээн авах ба эхний шалгаруулалтад тэнцсэн өргөдөл гаргагчтай холбоо барина.

Төрөл: Бүтэн цагийн

Хаяг: Монгол Улс, Улаанбаатар хот, Сүхбаатар дүүрэг, 1 дүгээр хороо, Жамъяан гүний гудамж, Даун Таун барилга, 9 давхар, 901 тоот.

Утас: 77117977, 99144888

Дэд захирал

2019-12-02
Дууссан

Ди Би Эм ассет менежмент ҮЦК ХХК

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг

Компанийн урт болон дунд хугацааны стратегийн төлөвлөгөө, бизнесийн болон эрсдэлийн төлөвлөгөөг батлуулж хэрэгжүүлэх, үйл ажиллагааг тогтвортой, үр ашигтай явуулахад Гүйцэтгэх захиралд бүх талын дэмжлэг үзүүлж, нэгжийн захирлуудыг мэргэжил, арга зүйн удирдлагаар хангах, компанийн үүсгэн байгуулсан болон боломжит шинээр үүсгэн байгуулах Хөрөнгө оруулалтын сан (ХОС)-д хөрөнгө оруулалт татах үйл ажиллагааг хэрэгжүүлэх, ХОС-д үйлчилгээ үзүүлэх оролцогч талууд болох кастодиан банкууд, хуулийн зөвлөх үйлчилгээ үзүүлэх хуулийн этгээд, аудитын болон хөрөнгийн үнэлгээний байгууллагатай хамтран ажиллах, хэрэгжилтийг хангуулах, компанийн гадаад хамтын ажиллагааг өргөжүүлж хөгжүүлэх ажлыг удирдан зохион байгуулах, Гүйцэтгэх захирлын эзгүйд олгосон эрх хэмжээний хүрээнд түүнийг орлох.

 

Ажлын байранд тавигдах шаардлага

  • Гадаадын их дээд сургуульд хөрөнгийн удирдлага, бизнесийн удирдлага, санхүү эсхүл эдийн засгийн магистр түүнээс дээш зэрэгтэй байх;
  • Гадаадын эсхүл өөрийн орны санхүүгийн зах зээлд 10-аас доошгүй жил хөрөнгө оруулалтын шийдвэр гаргах түвшний албан тушаал эрхэлж байсан туршлагатай байх; /Гадаадын Хөрөнгө оруулалтын сан эсхүл Хөрөнгийн удирдлагын компанид ажиллаж байсан бол давуу тал болно./
  • Хөрөнгө оруулалт, санхүүжилтийн болон эрсдэлийн удирдлагын талаар онолын болон практикийн мэдлэгтэй байх;
  • Олон улсын хоёр болон олон талт хөгжлийн байгууллагуудтай хамтран ажиллаж байсан туршлагатай байх;
  • Төрийн өмчит компанийн үйл ажиллагааны онцлог, эрх зүйн зохицуулалтын талаар зохих мэдлэг, туршлагатай байх. /удирдах албан тушаал хашиж байсан бол давуу тал болно./
  • Үнэт цаасны зах зээлийн тухай хуулийн 69.2-д заасан мэргэжлийн холбооноос үнэт цаасны зах зээл дээр хөрөнгө оруулалтын чиглэлээр ажиллах эрх авсан байх;
  • Өөр байгууллагад үндсэн ажилтнаар давхар ажил, хөдөлмөр эрхэлдэггүй, өөр зохицуулалттай этгээдийн 5 хувь ба түүнээс дээш хувийг эзэмшдэггүй байх;
  • Сүүлийн 5 жилд зөрчлийн улмаас тусгай зөвшөөрөл нь хүчингүй болсон санхүүгийн зах зээлд оролцогч мэргэжлийн байгууллагад төлөөлөн удирдах зөвлөлийн дарга, гишүүн, гүйцэтгэх удирдлагад ажиллаагүй байх;
  • Санхүүгийн зах зээлд зохицуулалттай үйл ажиллагаа эрхэлдэг байгууллагад эрх бүхий албан тушаалтнаар ажиллаж байх үедээ эрүүгийн хариуцлага хүлээгээгүй байх;
  • Зээл, батлан даалт, баталгааны гэрээгээр хүлээсэн хугацаа хэтэрсэн зээлийн өргүй байх;
  • Ял шийтгэлгүй байх.
  • Монгол болон Англи хэлээр бичгийн болон ярианы өндөр чадвартай байх;

 

Бүрдүүлэх баримт бичиг:

  • Төрийн албан хаагчийн анкет болон CV;
  • Тохиромжтой этгээдийн тодорхойлолт /СЗХ-ны 2019 оны 4 дүгээр тогтоолын 1 дүгээр хавсралтаар батлагдсан “ҮЦЗЗ-ийн зохицуулалттай зарим үйл ажиллагаа эрхлэх тусгай зөвшөөрөл, зөвшөөрөл, бүртгэлийн журам”/
  • Цээж зураг /4х6см хэмжээтэй, 2 хувь/;
  • Боловсролын диплом, хавсралтын хамт /нотариатаар баталгаажуулсан хуулбар/;
  • Иргэний үнэмлэх /хуулбар/;
  • Ажилд орохыг хүссэн өргөдөл;
  • Оршин суугаа хорооны тодорхойлолт;
  • ШШЕГ-ын тодорхойлолт.

Та манай байгууллагад ажиллах сонирхолтой бол холбогдох баримт бичгээ компанийн байранд өөрийн биеэр авчирч өгнө үү.

Баримт бичгийг 2019 оны 12 дугаар сарын 02-ны өдрийн 17:30 цаг хүртэл хүлээн авах ба эхний шалгаруулалтанд тэнцсэн өргөдөл гаргагчтай холбоо барина. Баримт бичиг буцаан олгохгүй.

 

Бусад:

Байршил: Улаанбаатар хот, Сүхбаатар дүүрэг                  

Түвшин: Гүйцэтгэх удирдлага

Төрөл: Бүтэн цагийн

Цалин: Харилцан тохиролцсоны үндсэн дээр

 

Холбоо барих:

Хаяг: Монгол улс, Улаанбаатар хот, Сүхбаатар дүүрэг, 1 дүгээр хороо, Жамъяан гүний гудамж, Даун Таун барилга, 9 давхар, 901 тоот

Утасны дугаар: 99992808

Анкетын хугацаа

Зар нийтлэсэн огноо: 2019-11-18 10:00

Анкет хүлээж авах сүүлийн огноо: 2019-12-02 17:30

Сангийн хөгжүүлэлтийн нэгжийн мэргэжилтэн

2019-11-22
Дууссан

Сангийн хөгжүүлэлтийн нэгж

Ажлын байрны зар

Таныг “Ди Би Эм ассет менежмент ҮЦК” ХХК-ийн Сангийн хөгжүүлэлтийн нэгжийн мэргэжилтний ажлын байранд урьж байна. Манай компани эдийн засгийн өсөлтийг дэмжсэн нийгэм, эдийн засгийн ач холбогдолтой томоохон төслүүдийг санхүүжүүлэх зорилго бүхий төрөлжсөн сангуудыг үүсгэн байгуулах, удирдах чиг үүрэгтэй компани юм.

1.Ажлын байрны үндсэн чиг үүрэг: Компанийн үүсгэн байгуулсан болон боломжит шинээр үүсгэн байгуулах Хөрөнгө оруулалтын сан (ХОС)-д хөрөнгө оруулалт татах үйл ажиллагааг хэрэгжүүлэх, ХОС-д үйлчилгээ үзүүлэх оролцогч талууд болох кастодиан банкууд, хуулийн зөвлөх үйлчилгээ үзүүлэх хуулийн этгээд, аудитын болон хөрөнгийн үнэлгээний байгууллагатай хамтран ажиллах, хэрэгжилтийг хангуулах, компанийн гадаад хамтын ажиллагааг өргөжүүлж хөгжүүлэх, олон улсын хөрөнгө оруулалтын банк, санхүүгийн байгууллага, хөрөнгө оруулалтын сантай харилцах, шаардлагатай статистикийн тоо баримт, судалгаа шинжилгээ хийх. 

2. Ажлын байрны шаардлага:

  1. Бизнесийн удирдлага, банк санхүү, эдийн засгийн мэргэжлээр баклавр ба түүнээс дээш зэрэгтэй байх;
  2. Албан бичиг төлөвлөх, боловсруулах чадвартай байх;
  3. Асуудалд дүн шинжилгээ хийх, дүгнэлт гаргах чадвартай байх;
  4. Англи хэлний ахисан төвшний мэдлэгтэй байх;
  5. Хэрэглээний программууд дээр ажиллах чадвартай байх;
  6. Хариуцсан ажил, албан тушаалыг мэргэжлийн түвшинд хараат бусаар эрхлэх чадвартай байх;
  7. Мэргэжил, мэргэшил, туршлага, эрхэлж байсан ажил, ёс зүйн хувьд тохиромжтой байх;
  8. Үнэт цаасны зах зээлийн тухай хуулийн 69.2-т заасан мэргэжлийн холбооноос үнэт цаасны зах зээл дээр хөрөнгө оруулалтын чиглэлээр ажиллах эрх авсан байх;
  9. Бусад байгууллагад үндсэн ажилтнаар давхар ажил, хөдөлмөр эрхэлдэггүй, өөр зохицуулалттай этгээдийн 5 хувь ба түүнээс дээш хувийг эзэмшдэггүй байх;
  10. Зээл, батлан даалт, баталгааны гэрээгээр хүлээсэн хугацаа хэтэрсэн зээлийн өргүй байх;
  11. Ял шийтгэлгүй байх.

 

3. Бүрдүүлэх баримт бичиг:

  1. Төрийн албан хаагчийн анкет, /зурагтай/;
  2. Тохиромжтой этгээдийн тодорхойлолт /СЗХ-ны 2019 оны 04 дүгээр тогтоолоор баталсан “ҮЦЗЗ-ийн зохицуулалттай үйл ажиллагааны багц дүрэм”-ийн 1 дүгээр хавсралтаар баталсан ҮЦЗЗ-д зохицуулалттай үйл ажиллагаа эрхлэх тусгай зөвшөөрлийн журам”-ын 6 дугаар дугаар хавсралт/;
  3. Эрх бүхий албан тушаалтан болон бусад боловсон хүчний тодорхойлолт /СЗХ-ны 2019 оны         04 дүгээр тогтоолоор баталсан “ҮЦЗЗ-ийн зохицуулалттай үйл ажиллагааны багц дүрэм”-ийн            1 дүгээр хавсралтаар баталсан ҮЦЗЗ-д зохицуулалттай үйл ажиллагаа эрхлэх тусгай зөвшөөрлийн журам”-ын 7 дугаар дугаар хавсралт/;
  4. Боловсролын диплом, хавсралтын хуулбар;
  5. Иргэний үнэмлэхний хуулбар, оршин суугаа газрын тодорхойлолт;
  6. Ажилд орохыг хүссэн өргөдөл;
  7. Цээж зураг /2 хувь/
  8. Ажил байдлын тодорхойлолт / өмнө ажиллаж байсан газрын/.

Анкет, материалыг 2019 оны 11 дүгээр сарын 18-ны өдрийн 17:00 цаг хүртэл цахимаар хүлээн авах ба эхний шалгаруулалтад тэнцсэн өргөдөл гаргагчтай холбоо барина.

Төрөл: Бүтэн цагийн

Хаяг: Монгол Улс, Улаанбаатар хот, Сүхбаатар дүүрэг, 1 дүгээр хороо, Жамъяан гүний гудамж, Даун Таун барилга, 9 давхар, 901 тоот.

Утас: 77117977, 99992808 /info.amc@dbm.mn/

Asset Manager

2019-10-07
Дууссан

Asset Management Unit

About Us

DBM AMC is an investment fund management company which is a subsidiary of the Development Bank of Mongolia. We manage a private equity fund named "National Strategic Investment Fund", which aims to make long term investments in high priority projects in Mongolia.

Job Type

Full Time


Your role

In the role of Asset Manager (AM) you will work closely with Asset Management Unit's asset managers, and analysts to provide fundamental and quantitative investment research and analysis to help support investment decisions and portfolio management functions. The AM will also work to assist in asset class coverage as it relates to initial and ongoing due diligence of investment funds for investment. 


Your specific responsibilities will include:

  • Reporting and Analytics - You will generate regular production and distribution of performance and reports and help maintain and enhance the team's asset allocation portfolio management templates.
  • Research Coverage - You will assist Senior AMs in maintaining research coverage across asset classes. You will work collaboratively with the research analysts in identifying and monitoring funds for portfolios and models. You will formulate investment manager recommendations based on analysis and present written recommendations for fund inclusion in our portfolios to the Investment Committee.
  • Portfolio Management - You will also work with Senior PMs and assist them in the investment decision making for a set of assigned portfolios and models. You will model and then assist in managing portfolios in accordance with risk guidelines, portfolio construction parameters, and investment mandate.
  • Internal Partnerships - You must be collaborative in your approach. Your role requires a significant level of partnership with other internal groups, including Risk Management Unit and Fund Development Unit. 

Your expertise

You have:

  • Minimum bachelor’s degree in Finance, Economics or Business administration.
  • Fluent Mongolian and English verbal and written.
  • prior experience evaluating investment strategies across different asset classes is preferred.
  • strong analytical and quantitative skills, with an understanding of portfolio construction concepts. 
  • passion for financial markets and a focus on generating value-added investment performance.
  • ability to perform at a high level in a collaborative and team-oriented organization
  • advanced excel skills are desired.
  • CFA/MBA preferred

All interested candidates should send CV to email address info.amc@dbm.mn.

If you have any enquiries, please contact the following addresses:

 

The Down Town Building, 9F, #901 Jamiyan Gun Street-18/1 Sukhbaatar District, 1st khoroo, Ulaanbaatar 14210, Mongolia

Tel: + (976) - 7711-7977; +(976) - 9902-9760